Jedną ze strategii zwiększania liczby obserwujących jest po prostu wejście na TikTok i rozpoczęcie interakcji z treściami, które uzupełniają Twoją markę. Obserwuj influencerów, którzy byliby świetnymi partnerami dla Twojej marki i angażuj się w ich filmy lub znajdź inne marki w Twojej branży, które chciałbyś wesprzeć.
Na początek porozmawiajmy o treści. Chodzi o to, aby tworzyć treści, które rezonują z odbiorcami, znaleźć swoją niszę, niezależnie od tego, czy jest to komedia, taniec, gotowanie czy cokolwiek innego, co Cię pasjonuje, i posiadać to, zacząć działać autentycznie, być kreatywnym i, co najważniejsze, dobrze się przy tym bawić z obserwacje na tiktoku. Ustal harmonogram i trzymaj się go. Niezależnie od tego, czy publikujesz codziennie, czy kilka razy w tygodniu, spójność sprawia, że Twoi odbiorcy są zaangażowani i wracają po więcej. Sygnalizuje to również algorytmowi TikTok, że jesteś aktywnym twórcą, co może pomóc zwiększyć Twoją widoczność.