Staz

Dział: Popitolmy sobie
Wyświetleń: 1088

avatar użytkownika dziary.com forum klikdnb1 klikdnb1
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
04-08-2019, 13:43
0
 

Siemanko Lodzkie:)kocham dziabac mam maszynke zrobilam pare dziab ale potrzebuje więcej info zeby z rysunku dziabnac wow na skorze a nie kufno.Mam dosyc zawila sytuacje dlatego narazie nie moge z kursow skorzystac .Moze znajdzie sie dobra dusza odplatnie:)co by pomogla mi


avatar użytkownika dziary.com forum klikdnb1 irooc
moderator
Odpowiedzi: 1818
Ranga: Weteran
04-08-2019, 16:43
0
 

Pisz po studiach.


Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

avatar użytkownika dziary.com forum klikdnb1 klikdnb1
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
04-08-2019, 22:48
0
 

Dziekowka jakos musze sobie poradzic.Pozdro:)


avatar użytkownika dziary.com forum klikdnb1 maxitaz
Odpowiedzi: 138
Ranga: Gaduła
05-08-2019, 23:28
0
 

Rysunek 😑 wzorek spoko ale pracuj dalej cienie podstawa ja tu widzę nie dobie kontury cienie od tak zero spójności ćwicz na sztucznych ☺️ z czasem przyjdzie jeśli chcesz iść w tej tematyce co obrazek który dałaś to pracuj nad przejściami jeśli miało być to tylko w cieniach ☺️ wiem wiem ciężko zawsze tak jest nie ominiesz ćwicz proporcje tusz woda czy co tam używasz fajnie ale wiem że możesz lepiej 😂


Jesteś w dziale: Popitolmy sobie

Skomentuj temat! Zaloguj się!

Aktywne tematy
Popularne tematy


Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.