Bąble pod syarymi tatuazami

Wyświetleń: 380

avatar użytkownika dziary.com forum vidiusa7 vidiusa7
Odpowiedzi: 2
Ranga: Bywalec
28-02-2023, 11:49
0
 

Hej. Kilkanaście kat temu robilam sobie tatuaze i wszystko zawsze było z nimi dobrze. Około miesiąca temu zaczęły wychodzić mi takie bąble pod każdym tatuażem jaki mam. Jest ich coraz więcej i są coraz wieksze. Czasem swedza, czasem bolą. Dermatolog przepisał  mi masc Dermovate na 2 tygodnie ale nie pomogła. Pozniej używałam również maści Maxicortan raz dziennie i tabletek allertec. Również nie pomoglo. Co to może być? Jak to leczyc? Jakieś badania ? 

Zaczęło się to pojawiać po moim pobycie w szpitalu, gdzie codziennie dawano mi olbrzymia masę leków i kroplówek, plus kontrast do MRI.


avatar użytkownika dziary.com forum vidiusa7 adrian-tlalka
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
24-06-2024, 17:08
0
 

Hej, czy wciąż masz ten problem? Mam podobnie. Napisz na priv proszę.



Skomentuj temat! Zaloguj się!

Aktywne tematy
Popularne tematy


Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.