Proszę o pomoc, wysypka

Wyświetleń: 369

avatar użytkownika dziary.com forum nuthatch nuthatch
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
10-11-2019, 11:57
0
 

Witam, proszę o poradę. 3dni temu zrobiłam duży tatuaż na przedramieniu,był spuchniety ale dziś już nie ma zaczerwienienia, opuchlizna się zmniejszyła i osocze z nadmiarem tuszu zeszło. Przestałam uzywac tłusty Alantan i teraz używam maść od tatuazysty. Wczoraj wieczorem zauważyłam drobne krostki, dziś jest ich sporo, czy możliwe że to alergia? To nie pierwszy kolorowy tatuaż jaki mam robiony u tego samego tatuazysty i pierwszy raz zrobiło mi się coś takiego. Tatuaż wietrze, kremu używam cienką warstwę, myje mydłem antybakteryjnym 3-4razy dziennie...

Martwię się czy to zejdzie czy będzie gorzej :(

Edit. Wysypka nie występuje na całym tatuażu ale wyszła także na starym kolorze z którym się łączy.


avatar użytkownika dziary.com forum nuthatch pocca
Odpowiedzi: 249
Ranga: Pasjonat
11-11-2019, 11:29
1
 

Moze byc to reakcja alergiczna na alantan ktory bardzo duzo osob uczula , albo i same pociki od tlustego alantanu , albo i uczulenie na kolor tego nikt Ci nie powie od tak . Profilaktycznie pij wapno smaruj bepathenem w masci bardzo cienko i obserwuj w razie braku poprawy dermatolog 


avatar użytkownika dziary.com forum nuthatch nuthatch
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
11-11-2019, 18:08
0
 

Na dzien dzisiejszy wysypka jest mniej widoczna więc może faktycznie alantan zawinił choć nigdy nie miałam z nim problemu :).

Dzięki za odpowiedź!



Skomentuj temat! Zaloguj się!

Aktywne tematy
Popularne tematy


Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.