avatar użytkownika dziary.com forum barczi00 barczi00
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
11-11-2020, 01:33
0
 

Siema !! 
 Dwa dni temu zrobiłem tatuaż i dziś się dowiedziałem że będę musiał brać antybiotyki. 

Czy to w jakiś sposób wpłynie jak finalnie będzie wyglądał tatuaż? 
 


avatar użytkownika dziary.com forum barczi00 majki
admin
Odpowiedzi: 2341
Ranga: Weteran
11-11-2020, 10:31
0
 

Jaki antybiotyk?


Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

avatar użytkownika dziary.com forum barczi00 barczi00
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
11-11-2020, 18:40
0
 

Erytromycyna 


avatar użytkownika dziary.com forum barczi00 pocca
Odpowiedzi: 370
Ranga: Nałogowiec
12-11-2020, 07:59
0
 

moze miec to wplyw na proces gojenia dziary -wydluzyc go -ale nie musi , dbaj o tatuaz z zachowaniem 150%profilaktyki powinno byc ok :) 



Skomentuj temat! Zaloguj się!

Aktywne tematy
Popularne tematy


Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.