Witam. Jakiś czas temu wykonałam w pewnym studio tatuaż. Po pewnym czasie okazało się że gojenie tatuażu było źle poprowadzone ( sprzedany mi krem zamiast nawilżać tatuaż to go wysuszał) gdzie tatuażysta stwierdził że jest ok a wcale tak nie było. Po zasięgnięciu informacji od innego tatuażysty, ten u którego robiłam tatuaż próbował odwrócić kota ogonem że to ja źle o niego dbałam i za rzadko smarowalam ( po zmianie kremu na inny tatuaż zaczął się normalnie goić i był idealnie nawilżony). Do tego wzór który miał być zrobiony został wykonany bardzo niechlujnie. Tatuaż kosztował mnie 400 zł i został zrobiony w godzinę. Po wykonaniu w salonie wydawało mi się że jest ok ( został zabezpieczony sztuczna skóra). Jednak po całym procesie gojenia widać wiele nie dociagniec i tego że nie zachowano szczegółów o które prosiłam. Zgłosiłam reklamacje bo tatuaż jest dla mnie źle wykonany, ale właściciel salonu nie odpowiada. Co w takim przypadku powinnam zrobić ? Tatuaż będę poprawiać ale nie w tym salonie bo skoro tatuażysta nie podołał temu za pierwszym razem to wątpię że poprawi to za drugim a zależy mi na tym wzorze.
Zwroty kasy się nie zdarzają często w tej branży więc pozostaje docisnąć tatuażyste by ci to porządnie poprawił albo machnąć ręką i iść gdzie indziej.