Wysypka na tatuażu

Wyświetleń: 3702

avatar użytkownika dziary.com forum weronika-rodak weronika-rodak
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
29-05-2019, 10:16
0
 

Witam, od tygodnia borykam się z wysypką na tatuazu. Tatuaż robiłam 2 miesiące temu i nie wiem dlaczego owa wysypka wystąpiła. Czy ktos może powiedzieć co to lub spotkał się kiedyś z czymś takim? W zeszłym tygodniu zaczęłam stosować maść o nazwie tormentiol bo nic innego w domu nie znalazłam. I nie mogę się wybrać w najbliższym dniach do lekarza dlatego szukam pomocy tu, i chcę się dowiedzieć teraz czy to coś poważnego 


avatar użytkownika dziary.com forum weronika-rodak weronika-rodak
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
29-05-2019, 10:18
0
 

Aha, no i maść trochę pomogła ale gdy ją odstawiłam na dzień wysypka znowu wróciła 

 


avatar użytkownika dziary.com forum weronika-rodak pocca
Odpowiedzi: 441
Ranga: Nałogowiec
29-05-2019, 11:23
1
 

hej wyglada jak jakis liszaj. kup w aptece hydrocortisonum w masci i pij wapno jak nie pomoize to do dermatologa bo bez sterydow moze sie nie obejsc .



Skomentuj temat! Zaloguj się!

Aktywne tematy
Popularne tematy


Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.