Syfy na tatuażu

Wyświetleń: 607

avatar użytkownika dziary.com forum maksymilian-roks maksymilian-roks
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
08-01-2019, 17:02
1
 

Część tatuaż zrobiłem sobie 8 dni temu przez pierwsze 3-4 dni było normalnie później zaczęły wychodzić mi takie Pryszcze i syfy mial moze ktos taki problem i moglby poradzic sie sie dzieje. Nie jest to mój pierwszy tatuaż i wcześniej takich problemów nie miałem Smaruje go alantanem .


avatar użytkownika dziary.com forum maksymilian-roks majki
admin
Odpowiedzi: 1781
Ranga: Weteran
09-01-2019, 12:40
1
 

Czym smarujesz? Reakcja skórna, poczekaj, brón boże nic z nimi nie rób!


Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

avatar użytkownika dziary.com forum maksymilian-roks nymphejia
Odpowiedzi: 2
Ranga: Bywalec
09-01-2019, 19:12
1
 

Odstaw alantan. 


avatar użytkownika dziary.com forum maksymilian-roks maksymilian-roks
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
09-01-2019, 23:09
0
 

Dzięki za radę A czym najlepiej to smarować?

 



avatar użytkownika dziary.com forum maksymilian-roks majaaa
Odpowiedzi: 6
Ranga: Bywalec
11-01-2019, 11:12
0
 

Po goleniu też może tak być, ja proponuję niczym nie smarować i pić wapno, lub kupić tabletki clatra uczuleniowe! :-) dziarka super!


Chcesz skomentować ten temat? Zaloguj się!





Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.