Dziwne zgrubienie

Wyświetleń: 147

avatar użytkownika dziary.com forum reosven24 reosven24
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
25-11-2019, 16:27
0
 

21.11 robiłam tatuaż, po zdjęciu dermalize po ok 48 godzinach zauważyłam na tatuażu takie dziwnie biało-żółte zgrubienia wyglądające jak pęcherzyki podczas wklepywania maści  srobila mi się mikro jakby dziurka, dbam o higienę smaruje bepanthenem ale nie mam pojęcia co to może być, miał ktoś coś podobnego?



avatar użytkownika dziary.com forum reosven24 holowi
Odpowiedzi: 143
Ranga: Gaduła
25-11-2019, 23:02
0
 

To osocze jest lekko przeorane ale tak to wporządku ,  dlatego nie jestem za dermalizem lepiej zwykła folia na pare godzin 


A Ty się dziaraj się dziaraj

avatar użytkownika dziary.com forum reosven24 reosven24
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
25-11-2019, 23:13
0
 

Trochę mi ulżyło, czekam jeszcze na odpowiedź tatuatorki bo w przypływie zmartwienia jej też zapytałam, pierwszy tatuaż i trochę panikuje 


avatar użytkownika dziary.com forum reosven24 pocca
Odpowiedzi: 206
Ranga: Pasjonat
26-11-2019, 09:03
0
 

delikatnie tamte miejsca moga byc przeorane,przesusz je profilaktycznie szybciej sie zagoja , reszte normalnie smaruj



Chcesz skomentować ten temat? Zaloguj się!



Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.