Czerwone plamy i wysypka

Wyświetleń: 7979

avatar użytkownika dziary.com forum qnvcxz qnvcxz
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
02-05-2018, 12:15
0
 

Hej!

 

Dziewięć dni temu zrobiłam nowy, ósmy tatuaż. Pielęgnacja wyglądała tak, jak zawsze: przemywałam tatuaż około 3-4 razy dziennie żelem Easy Tattoo, potem osuszałam delikatnie papierowym ręcznikiem kuchennym, a następnie smarowałam kremem marki Easy Tattoo. Trzy dni temu zaczęła pojawiać się delikatna wysypka, a dwa dni temu zaczerwienienie. W tym miejscu odstawiłam krem i używam jedynie Tribiotic, lecz niestety nie widzę żadnej poprawy. Myślałam, że mogło być to odparzenie, ponieważ na noc zabezpieczam tatuaż specjalnym, oddychającym opatrunkiem, który dostałam w studiu, lecz wydaje mi się, iż w niektórych zaczerwienionych miejscach opatrunek się osuwa (ramię), także obstawiam raczej jakieś zakażenie. Jak to pielęgnować, aby nie doszło do żadnych komplikacji i aby tatuaż zagoił się tak,jak powinien? Ile razy dziennie używać maści Tribiotic? Czy lepiej będzie stosować Octenisept zamiast żelu Easy Tattoo?

Z góry dziękuję za pomoc!


avatar użytkownika dziary.com forum qnvcxz sledz135
Odpowiedzi: 149
Ranga: Gaduła
02-05-2018, 16:42
0
 

Siema czy wysypka i zaczewienienie jest tylko w tym miejscu? No i co to jest ten opatrunek , jak to wygląda ? Czy są to plastry samoprzylepne może?


avatar użytkownika dziary.com forum qnvcxz irooc
moderator
Odpowiedzi: 1818
Ranga: Weteran
02-05-2018, 17:57
0
 

Dziara ma 9 dni, więc w sumie nie musisz jej smarować, odstaw kremy kup sobie wapno przemywaj wodą bez mydełka itd
Nie zakładaj żadnych opatrunków na noc, daj temu spokojnie oddychać.

To nie jest zakażenie/infekcja.
Reakcja alergiczna albo jakieś przetarcie.


Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

avatar użytkownika dziary.com forum qnvcxz qnvcxz
Odpowiedzi: 1
Ranga: Bywalec
02-05-2018, 20:45
0
 

Tak,tylko w tym miejscu. Nie są to plastry samoprzylepne, a taki czarny opatrunek. Od dzisiejszej nocy nie będę już zabezpieczać tatuażu na czas snu.

 

Niczego nie stosować, nawet Tribiotic? Dziwne, bo po raz pierwszy mam coś takiego, nigdy wcześniej nie było problemów z tatuażami, żadnych reakcji alergicznych ani nic. 


avatar użytkownika dziary.com forum qnvcxz irooc
moderator
Odpowiedzi: 1818
Ranga: Weteran
03-05-2018, 03:52
0
 

Nic nie stosuj, tylko wodę bez żeli itd :)


Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!


Skomentuj temat! Zaloguj się!

Aktywne tematy
Popularne tematy


Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.