avatar użytkownika dziary.com forum xxpheliac xxpheliac
Odpowiedzi: 0
Ranga: Bywalec
24-04-2019, 13:58
0
 

Cześć! 

Przychodzę z pytaniem, czy tatuowanie się podczas antybiotykoterapii grozi czyms poważniejszym niż utrudnione gojenie się tatuażu? Dostałam antybiotyk na 10 dni, a w sobotę i w poniedziałek mam umówione sesje. Czuję się w porządku i nie jestem specjalnie osłabiona. 


avatar użytkownika dziary.com forum xxpheliac pocca
Odpowiedzi: 249
Ranga: Pasjonat
24-04-2019, 15:46
0
 

niestety antybiotykoterapia sama w sobie bardzo obniza odpornosc. swiezy tatuaz bedzie podatny na infekce stany zapalne i powiklania . mimo ze czujesz sie ok .

zaden porzadny tatuator  nie zgodzi sie tatuowac podczas antybiotykoterapii jezeli zalezy mu na dobru klienta i swojej pracy, plus skoro bierzesz antybiotyk znaczy organizm walczy z jakas choroba i nie ma sil na zajmowanie sie regeneracja skory po tatuazu, a co za tym idzie w trakcie mozesz sie zle poczuc oraz mocno krwawic/skora puchnac co jest uciazliwe w tatuowaniu.

Nie bez powodu jak bierzemy antybiotyk musimy siedziec w domu <l4/ zwolnienie lekarskie> bo organizm jest rowniez podatny na inne choroby w tym czasie , a pamietajmy ze tatuaz to jednak rana .


avatar użytkownika dziary.com forum xxpheliac irooc
moderator
Odpowiedzi: 1694
Ranga: Weteran
29-04-2019, 10:46
0
 

Najpierw się wyleczyć potem się dziarać, szczególnie że masz dwie sesje


Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!


Skomentuj temat! Zaloguj się!

Aktywne tematy
Popularne tematy


Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.