• 03-07-2018, 16:10 | dziary dziaram 0

    Hej po raz enty, wszyscy w poprzednich tematach odnośnie mojego tatuażu twierdzili, że mam dać mu czas bo się goi.. Na dzień dzisiejszy tj. 5tyg po wykonaniu wygląda on tak, dodatkowo od dwóch dni czerwieni się jeszcze bardziej, doszło do tego pieczenie i swędzenie..

    Ktoś coś? 


  • 03-07-2018, 16:19 | dziary dziaram 0

    Idź do studia tatuażu gdzie był robiony tatuaż, niech Ci gdzieś indziej na nodze zrobią kropkę/kreskę zobacz jak skóra tam przyjmie tusz, będzie to samo maści na sterydach albo laser tyle.


    Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

  • 03-07-2018, 16:48 | dziary dziaram 0

    Pozwolę sobie dodać, że cały tatuaż robiony był tuszem Dynamic Black, natomiast do cieni tusz ten rozrabiano z rozcieńczalnikiem Panthera Cristal. Czy orientujecie się, czy to przyzwoite produkty ?

    Co dziwniejsze, tatuaż nie jest cały zaczerwieniony lecz w jakichś 60%, jego częśc wygląda całkowicie normalnie.. zakładając, że może być to reakcja alergiczna czy nie powinna wystąpić na całej powierzchni objętej tuszem ?


  • 03-07-2018, 16:52 | dziary dziaram 0

    Ja mam uczulenie na koty, mogę je głaskać, siedzieć z nimi do czasu kiedy nie dotkną/nie dotknę twarzy. Potem zaczyna się łzwawienie, swędzenie, chrosty itd itd.

    Ja mam wszystko robione dynamicem i nie mam problemów, cienie w sumie też więc dziwie się po co rozcieńczać ale ilu tatuażystów tyle patentów, aczkolwiek panthera to tylko aloes i oczar więc może iść w tym kierunku.
     


    Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

  • 03-07-2018, 16:58 | dziary dziaram 0

    Właśnie teraz pomyślałam o tym chol***ym aloesie, bo  miejsca pokryte 100% kolorem wyglądają perfekt, ale tymbardziej mnie to martwi bo jeśli to faktycznie aloes...tudzież woda owczarowa to tutaj nawet laser nie pomoże bo nie wytrąci mi tych składników ze skóry..


  • 03-07-2018, 17:02 | dziary dziaram 0

    Oczar i aloes to jest koszt jakis 25 zł kup sobie przesmaruj się, albo coś.
    No trzeba działać metodą prób i błędów.
    Wiesz nie wytrącisz ich w 100% ze skóry ale napewno złagodzisz sobie wszystko


    Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

  • 03-07-2018, 17:09 | dziary dziaram 0

    Mam przepisane od dermatologa dwie maści sterydowe, jedną na rano drugą na wieczór i tabletki, które tatuator kazał mi odstawić po dwóch dniach zażywania twierdząc, że to zbyteczne.. Ale chyba wrócę do tego, postosuje 2-3tyg jak mówiła lekarka i zobaczymy jak to będzie wyglądało.. Jak myślisz? 


  • 03-07-2018, 17:46 | dziary dziaram 0

    Ja robiłem miesiąc temu tez wzór duży jak twój i tez mi się nadal swieci i czerwieni jak np wykonuje ruchy ale moim zdaniem to normalne  bo lekkie cienie. Ale czemu cię swędzi to nie mam pojęcia mnie np tatuaż w ogóle nie swedzial i to dla mnie było dziwne


  • 03-07-2018, 22:29 | dziary dziaram 0

    Próbuj chyba że to bedzie się nasilać, ale test na w/w składniki możesz spóbować.

    Może są jakieś zabiegi odczulajace, zastrzyki itd, ale to trzeba wiedzieć na co.
    Dawaj znać co i jak


    Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

  • 04-07-2018, 15:12 | dziary dziaram 0

    banannba12, dałbyś radę wrzucić tu jakieś fotki swojej dziary w momencie zaczerwienienia żebym mogła mieć jakąś skalę porównawcza do swojej ? 


  • 10-07-2018, 14:38 | dziary dziaram 0

    Witam, miałam dać znać co z tą łapa więc sprawa ma się tak :

    Skóra przesmarowana woda owczarowa i aloesem - bez zmian, więc ta opcja odpada. Tusz również odpada.

    Swędzenie ustąpiło jeszcze przed zastosowaniem leków więc mógł być to zbieg okoliczności.

    Leki stosuje od 6 dni i prawdę mówiąc ciężko ocenić czy pomagają  ręka w dalszym ciągu raz jest normalna a za chwilę wywala czerwone. Przykładowo trzymam ją normalnie, przekręce, poczuje, że zwiększa się przepływ krwi i wywala bordo, odkrecam rękę do pierwotnej pozycji i krew odpływa. Zaczynam się zastanawiac czy to nie podłoże neurologiczne..może problem z krzepliwoscia krwi, unerwieniem? Czy możliwe, żeby doszło do jakiegoś uszkodzenia struktur skórnych i mi to po prostu zostanie? Skóra jest ładna  gładka, bez żadnych gruszek  nierówności...tylko albo i aż te cykliczne zaczerwienienie..

    W załączniku fotki  


  • 10-07-2018, 15:02 | dziary dziaram 0

    No to mi się już pomysły skończyły :o

    Wizyta u angiologa?


    Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

  • 10-07-2018, 15:13 | dziary dziaram 0

    Pobiore leki 14 dni tak jak pierwotnie mówiła p. dermatolog a później.. hmm, skocze chyba do ogólnego, facet jesr w porządku to może coś podpowie i da skierowanie właśnie do angiologa albo jakiegoś specjalisty który mógłby coś próbować z tym zadziałać. Niby kłopotliwe to nie jest, bo dolegliwości bólowych nie mam, krost, ani wypryskow również.. co nie zmienia faktu, że tak po prostu być nie powinno.

    A jeszcze zapytam o jedną kwestię, przy pierwszych tatuażach sączyla mi się pierwsze dwa dni krew i osocze a w tym przypadku nic, kompletnie nic, tatuator spsikal mi rękę czyms co miało obkurczyc naczynka i zatamowac krwawienie i założył opatrunek. Czy to może być powodem jakiegoś zablokowania/zapachania skóry? 


  • 10-07-2018, 15:17 | dziary dziaram 0

    No to własnie psikał oczarówką.
    Ja jestem tydzień po robieniu dziary na zgięciu ręki i własnie tak samo oczarową psiknał i nic się nie lało


    Pomogłem, kciuk w górę obok posta. Dbaj o dziarę bo jak dbasz tak masz!

  • 10-07-2018, 18:11 | dziary dziaram 0

    Rozumiem, czyli to też odpada.. Eh no nic, jeszcze poczekam tydzień, dwa.. A jak nie to ogólny i skierowanie do jakiegoś specjalisty :(


Chcesz komentować tatuaże? Zaloguj się!
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.