Rozmowy profesjonalistów

Pomysł na Diy stanowiska do ćwiczeń

  • 05-01-2018, 18:11 | dziary dziaram 0

    Siemanko 

    Szukam pomysłu na małe i praktyczne stanowisko do ćwiczeń, widziałem gotowe zestawy ale szukam pomysłu na wykonanie własnego, jak u was wyglądają tego typu sprawy, mile widziane foty

    Pozdro


    Wejdź na mój kanał Youtube

  • 05-01-2018, 19:21 | dziary dziaram 0

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20275814/
    Do tego kółka i masz jeżdzące stanowisko.


    :)

  • 05-01-2018, 22:53 | dziary dziaram 0

    A kto bogatemu zabroni jeśli chcesz tyle kasy wydawać na dwblaty na nużkach po to żeby poćwiczyć. Równie dobrze możesz kupić kawałek ceraty sprzątnąć swoje biórko i masz tak samo dobre miejsce do ćwiczenia xd  A jak nie masz biórka to na OLX za mniej niż 100 zł dostaniesz xd 


  • 06-01-2018, 00:54 | dziary dziaram 0

    Biórka nie moge wstawić bo nie będzie pasowało do umeblowania reszty mieszkania cheekydlatego szukam coś małego, że praktycznego a wgl opcja składana haha


    Wejdź na mój kanał Youtube

  • 08-01-2018, 11:01 | dziary dziaram 0

    Albo poszukaj po prostu składanego małego stołu diy i go zrób :)


    Kochamy tatuaże dziary.com

  • 08-01-2018, 16:05 | dziary dziaram 0

    Jak coś ogarnę to się pochwalę efektem XD


    Wejdź na mój kanał Youtube

Chcesz komentować tatuaże? Zaloguj się!
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadasz się na używanie plików cookie. Przeczytaj politykę cookies.